Breaking News

Главная » Выборы » Агітаційна кампанія та підкупи мають сенс?

Агітаційна кампанія та підкупи мають сенс?

Агітаційна кампанія та підкупи спрямовані на тих представників електорату, які ще не визначилися із вибором кандидата. Таку думку висловив Артем Біденко (експерт з рекламної комунікації) на прес-конференції, що пройшла у Києві.
«Кількість тих, що не визначилися зі своїми політичними уподобаннями на сьогоднішній день становить від 35 до 40%. Ці люди не в змозі відповісти за кого вони голосуватимуть, отже, вибір їх буде вирішуватися безпосередньо на виборчій дільниці. У цей момент виборець починає обирати між раціональними враженнями від кандидата та емоційними. Згадувати ті, чи інші позитивні чи негативні сторони, що кандидат конкретно пообіцяв чи зробив (йдеться про пайки або подарунки), і на основі цих вражень виникає бажання щось зробити для кандидата у відповідь – наприклад, віддати свій голос за нього», — відзначив експерт.
Пан Біденко вважає, що основна робота кандидатів сьогодні спрямована якраз на такий прошарок суспільства – громадян, що не визначилися, або які вагаються. Саме для них застосовуються рекламні технології, «пайки», подарунки тощо. «Тобто, певний кандидат, поряд з уже сформованим підсвідомим і свідомим ставленням (Тимошенко – тюрма, Кличко – сила, Янукович — президент) намагається створити і собі якийсь характерний образ, що відкладеться у підсвідомості виборця, який іще не визначився, і хто знає, можливо проголосує саме за нього», — підкреслив експерт.

Ответить

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *

*

Наверх