Breaking News

Главная » Выборы » Політична реклама, рейтинги, прогнози

Політична реклама, рейтинги, прогнози

Володимир Фесенко (політолог) вважає, що рекламна кампанія Компартіїї України перед майбутніми парламентськими виборами стала найпотужнішою за всю її історію.
«Скільки точно коштує виборча кампанія в Україні наразі не може сказати ніхто. Загалом, великі суми витрачаються на мажоритарних округах, де є один, або кілька кандидатів у депутати, які витрачають на свою рекламну кампанію по кілька мільйонів. Ефективність кампаній відрізняється, адже перш за все кандидату потрібно працювати на впізнаваність. Для цього застосовується масштабна реклама, соціальні ініціативи. Але було б нерозумно вважати, що виборець, прочитавши у бюлетені знайоме прізвище, проголосує саме за нього», — поділився своїми думками пан Фесенко.
Він вважає, що сумарна кількість всіх витрачених коштів на рекламну кампанію значно зростає через агітаційну популяризацію кандидата Королевської.
«Стабільну потужність має кампанія партії регіонів, так як вона схожа із кампанією на минулих виборах. До цього потрібно додати рекламу «Україна – вперед!», яка в минулому була відсутня. Також є багато кандидатів які розпочали свою агітацію значно пізніше за інших – восени. Відповідно, грошей вони витратять менше. Цього року відзначилася Комуністична партія – її рекламна кампанія найпотужніша за всю історію. Реклама опозиції не вельми впиває на електорат», — зазначив політолог.
Також він пояснив, що кількість витрачених на рекламну агітацію коштів аж ніяк не пропорційна кількості голосів виборців 28 жовтня.
«Ефективність ми побачимо 28 жовтня, адже курчат рахують восени. Хочу зазначити лише те, що на популярність політичної сили не обов’язково впливає її рекламна кампанія. Яскравий приклад – партія «УДАР». Вона була популярною ще до виходу реклами, й зараз утримує непогані результати», — підсумував пан Фесенко.

Ответить

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *

*

Наверх