Breaking News

Главная » Выборы » Скільки коштує політична реклама?

Скільки коштує політична реклама?

Політична рекламаПорівняно із 2007 роком нинішні політичні сили згідні витрачати на рекламну кампанію від 40 до 60% рекламного бюджету. Це стосується, насамперед, телевізійних роликів. У серпні найпопулярніші телевізійні канали показали більш як 4000 тисячі політичних роликів і з часом ця кількість тільки зростатиме. Так вважає політолог Тарас Березовець.
«На даному етапі політичні сили витратили вже у два рази більше коштів ніж на виборах 2007 року, і це при тому, що медіа реклама коштує не дешево. Бюджет під час виборчої кампанії може сягати близько 50 млн. доларів», — зазначає Юрій Стець (голова комітету Верховної Ради з питань інформації та свободи слова).
Володимир Фесенко (політолог) додає, що «сезон» агітаційної реклами відкрила Наталія Королевська, якій було потрібно у найкоротший термін підвищити впізнаваність своєї партії (у квітні на 1+1 було показано 48 роликів «Україна – вперед!») і вона цього домоглася. Опитування, яке провів Центр Разумкова свідчить, що за короткий термін, а саме приблизно за два тижні рейтинги цієї політичної сили зросли із 1,2% до 4%. Хоча у зазначений період ще жодна партія свою агітацію не проводила, а політичні ролики Партії регіонів вдало маскували під соціальну рекламу.
Користі від політичних роликів експерти ні обчислити, ні прогнозувати не беруться – такі дослідження не проводяться в принципі. Пан Березовець зазначає, що агітаційна кампанія на телебаченні – це імідж політичної сили за який доводиться платити немалі кошти, адже вікова аудиторія у віці близько 40 років гарно сприймає красиву картинку.

Ответить

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *

*

Наверх