Breaking News

Главная » Выборы » Вибори і телебачення

Вибори і телебачення

ТСНПерший місяць передвиборчої агітації позначився високою концентрацією політичних новин в ефірах вітчизняних телеканалів. Так, згідно з дослідженнями, що провела Академія української преси, кожне четверте повідомлення на телебаченні в серпні стосувалося політики (27% від всієї маси сюжетів). Найбільша їх концентрація спостерігалася на Першому національному (46%), на ТВі та ICTV показник досяг 35%, найменший відсоток політичних новин показували «1 +1» та СТБ — 16% і 19% відповідно.
Дослідники, також, відзначили, що кількість появ на телеекранах представників Партії регіонів значно більше, ніж інших партій разом узятих. Так, згадка провладної партії встановилося на рівні 43%, у представників Об’єднаної опозиції всього 26%, партія Наталії Королевської з’являлася тільки в 5% повідомлень. Радикальна партія та Олег Ляшко згадувалися на ТБ в 4% сюжетів.
При аналізі новин дослідники підрахували, що лідером уваги став Віктор Янукович, слідом за ним зачастив на ТБ і Микола Азаров (перший номер у списку Партії регіонів). Юлія Тимошенко опинилася лише на третьому місці, і велика частина цих повідомлень мала сумнівно-негативний контекст.
Як заявляють дослідники, на початку політичної агітації новинні телеканали демонструють різке зниження стандартів подачі інформації: тільки кожне 7-е повідомлення включає дві точки зору. Крім того, з державних відомств саме силові залишаються лідерами згадувань у ЗМІ.
Дослідження проводилися членами Академії української преси, а також вченими Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму 8 найпопулярніших українських телеканалів.

Ответить

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *

*

Наверх