Breaking News

Главная » Выборы » Вибори і заробітки

Вибори і заробітки

Чим ближче до виборів, тим більше партій вдаються до агітаційних акцій. Надзвичайно цікаве дослідженя провів Павло Федосенко із «Сегодня .ua»: «Ми вирішили перевірити, чи легко здати в оренду балкон, а заодно — чи готові кандидати-мажоритарники до нестандартних способів самопіару» — зазначив він. Адже не секрет, що балкони електорату можна використати як власну рекламу – і кандидату надійно, і мешканцям надбавка до пенсії.
Журналіст поділився: «В обласній парторганізації «Батьківщини» на пропозицію розмістити рекламу на балконі нам відразу відповіли відмовою: мовляв, рознарядки від начальства не було і, швидше за все, не буде. У Партії Регіонів реакція була приблизно така ж. «Ми точно не будемо балкони використовувати в цьому році, про інших районах говорити не буду», — повідомила нам дівчина в парторганізації Дзержинського району. А ось в Київському районі виявилися менш категоричні. «Поки що таких вказівок не було, — сказав чоловік на іншому кінці дроту. — Можливо, потім вони надійдуть, і будемо розміщувати на балконах, як два роки тому. У цьому випадку вам подзвонять, зазвичай ніхто не винаходить велосипед, працюють з тими ж людьми, що й раніше. Але вам краще звернутися до кандидатів, вони хоч і йдуть від партії, але у них своя програма».
«Кандидати-мажоритарники всі як один взяли час подумати над нашою пропозицією. Можливо, їх збентежила ціна, яку ми запросили: 150 гривень на місяць. Тоді ми вирішили запропонувати потенційним нардепам творчий підхід до виборчої кампанії — зняти агітаційний відеокліп або ж записати агітаційну пісню для прокрутки в соцмережах, але на цю пропозицію ніхто не пристав, всі обіцяли подумати» — підсумував журналіст.

Ответить

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *

*

Наверх